Full color summer

/
0 Comments
Swimsuit-AMI-TEE MÉXICO
Sunglasses - Rayban

Tener un día increíble en la playa se puede lograr con los deportes acuáticos que están al alcance, en mi caso, quise tener un día extremo con mi traje de baño de tipo color block (el cual me mandé a hacer exclusivamente con mis amigas de AMI-TEE), que me permitiera estar cómoda durante el día disfrutando del sol radiante y de los vaivenes de la mar. 

Mi día inició en una fresca mañana realizando paddle surfing, subirme a la banana y finalizar con un paseo en lancha por toda la bahía, fue de lo más divertido y cansado, me sentía toda una deportista jejeje; en fin, les dejo con las fotos que mi fotógrafa pudo capturar porque el agua hace complicada una sesión de fotos.
Besos Glam

_________________________________________________________________________________

You can have an amazing day in the beach thanks to aqua sports to practice, in my case, I wanted to have an extreme day with my color block swimsuit (It was made according to my likes with my talented friends of AMI-TEE), which was letting me be comfy during the day, enjoying shiny sun and the roll of the sea. 

I started doing paddle surfing in the early fresh morning, ride on the banana board, and closing a beautiful day with a boat ride along the bay. I had the sensation I was a glamorous athlete; anyway, check out the pictures my girl photographer could take with inclement water.

Glam Kisses











You may also like